Jak se Vám u nás líbí

Z emailů našich hostů:

31. 7. 2016

Na Letním bytě jsme byli ubytováni od d 21.-25.7. V průběhu pobytu jsme se dostali do situace, kdy jsme potřebovali pomoci. Zůstali jsme s malým dítětem v lesích mezi Doksy a Lobčí,rozbilo se nám auto v serpentinách na velice nebezpečném úseku. Majitelé Letního bytu pro nás dojeli, odtáhli nás zpět do civilizace a zařídili autopravnu.  A nakonec nám ještě odvozili věci do dalšího ubytování, kde jsme pro náročnější opravu museli ještě 2 dny čekat. Oceňujeme jejich vstřícné jednání, příjemné prostředí Letního bytu. Všem vřele doporučuji pobyt na Letním bytě.

Martin Reichel

5.1.2015

We enjoyed new years change in this lovely furnited flat. The two rooms are large and well equipped for one week vacation. The sleeping room accommodates three peoples (mixed feelings about the of hard matresses, but soft ones available as well) and the kitchen has another bed that can be easily used as couch. The bath room is very modern (shower, toilet and sink) and lovely decorated. The owners live on the ground floor and run a little shop for handmade ceramics and sewed products. The Summer flat is on the upper floor and provides for independent space by just sharing the entry hall. The house is located in  a very beautiful and quiet neighborhood with bakeries in walking distance and grocery stores in 3 minutes driving distance. The owners are a very friendly and supportive couple and provided good guidance for activities in the region (hiking, cycling, skiing, glas manufacturers and lot’s of castles are nearby). We purely enjoyed our stay in this lovely house over silvester and can imagine it being even nicer during summer time.

Ch. Haarbeck

Vzpomínka na léto v Mimoni 12.9.2013

Dobrý den paní Dvořáková,

opožděně, ale přeci,  chci poděkovat za krásné ubytování ve Vaší vile v Mimoni. Letošní krátkou dovolenou jsme chtěli strávit na kole po Ralsku a vybrali jsme si Mimoň jako místo, odkud se dá dobře jezdit na všechny strany. A dobře jsme udělali! Apartmán, kde jsme bydleli  - na Letním bytě u paní Dvořákové - byl velmi příjemně zařízený s trochou nádechu starých časů našich babiček (což mám velmi ráda!) a tak jsme zde prožili pár krásných dnů. Apartmán je čisťounký, velmi útulný a v kuchyňce  dostatečně vybavený.

Ve vile je i malý Vobchůdek, ve kterém jsme si koupili pár dárečků. Výrobky jsme si mohli prohlížet každý den, protože jsou vkusně umístěny v předsíňce, chodbičce a i na schodech.  Jsou to samé krásné ručně dělané věci, do kterých vkládáte svůj um a ze kterých je cítit pohoda.

Bylo u Vás moc pěkně.

Přeji Vám hodně nápadů a vděčných zákazníků!

Moc pozdravů z momentálně deštivé Prahy zasílají

Duchoňovi

Dobrý den paní Kamilo,

s ubytováním i místem pro naše výjezdy jsem byly spokojeny. V okolí, které jsme projely se nám asi nejvíce líbilo v lukách bývalého vojen. prostoru, kde byly pěkné cesty a minimální provoz. Problém jsme měly pouze se stravováním, protože v červnovém termínu nefungovaly všechny restaurace, i když výletníci již zde byli, např. Sloup. Stejně tak i večer v Mimoni.
Přeji, aby se Vám dařilo.

Zdraví
Helena Štveráková   23.8.2013

Dobrý den paní Dvořáková,

K ubytování u Vás nemáme žádné výtky. Bylo útulné, čisté. V příjemné a klidné části Mimoně. Splnilo naše očekávání. Mimoň jsme si vybrali proto, že byla v pomyslném středu našich cest za poznáním po okolí. Během našich cest jsme navštívili všechny místa, která jsme chtěli vidět a několik, na něž jsme narazili. Celý pobyt jsme završili výšlapem na nedaleký hrad Ralsko, který nás již od příjezdu lákal při pohledu z okna.

Petr Dubravec 14.8.2013

Bericht:
In der Zeit vom 30.05. - 02.06.2013 waren wir bei Frau Dworakova untergebracht.
Unterkunft und Bewirtung waren sehr gut.
Und wir würden gern wieder kommen.

Bitte fügen Sie das zu Ihren Bewertungen dazu.
mit lieben Grüßen Fam. Voll

11.7.2012

Dobrý den paní Dvořáková,

děkujeme za krásný pobyt u Vás, vše bylo v pořádku, bez připomínek, super. Letní byt působí velmi mile, sympaticky, domácky,
koupelna je krásně spravená a vyzdobená. Vybavení kuchyně i pokojů plně dostačující (možná některým návštěvníkům bude chybět televize nebo rádio,
příp. WiFi :-)
Super bylo i možné schování kol v dřevníku přes noc (před deštěm).

Co se týká výletů, tak jsme je uskutečnili převážně na kole, využívali jsme boční cesty a cyklostezky, na silnicích byl většinou velmi malý
provoz. Velmi pěkný výlet byl k Průrvě Ploučnice, do Stráže pod Ralskem (koupání v jezeře, vyhlášená a výtečná zmrzlina - 100 druhů) - krásná a
poklidná cesta lesem kolem letiště v Ralsku, pomníku generálmajora. Velmi blízké, pěkné a levné (10,- Kč děti a 20,- Kč dospělí na den) koupání je v Božíkově na koupališti (jezírko, písčitá pláž, tobogán, bufet), hned kousek je zámek v Zákupech (medvěd). Byli jsme se podívat ve Sloupu v
Čechách - skalní divadlo, skalní hrad, rozhledna, po cestě skály - Pekelné doly vč. motorkářské restaurace. Hned za Sloupem v Čechách je opět pěkné
koupání v Radvanci, je tam i vyhlášená, výborná a levná cyklistická restaurace "Na mlýně". Další vyhlášená cyklistická super restaurace je v
Provodíně u nádraží (po cestě na Provodínskou skálu). Každý den jsme najezdili cca 30-50 km v okolí, většinou jsme měli koupání, prohlídky
zajímavých míst a sběr borůvek.

Pěšky jsme byli na 3 výletech - vlakem na hrad Bezděz (spojeno s Doksy - muzeum Čtyřlístku a Máchovým jezerem), na Ralsku a na Ještědu (vlakem do
Liberce, pak lanovkou nahoru a pěšky do Kryštofova údolí).

Vaše třešně byly výborné, váš pejsek Dorinka si na nás časem zvykla - hlavně na holky :-) - možná bych návštěvníky dopředu upozornil, že máte
pejska, který štěká, vypadá trošku hrozivě, ale jinak je moc hodná a zvídavá :-) andulky u dveří nás vždy hlasitě vítaly.

Odvezli jsme si od vás i 2 dárečky pro babičky - krásnou keramickou kytičku a keramický věšák.
Nakupování: poblíž ubytování 2 malé obchůdky, večerky, dole ve městě
(pěšky cca 10-15 minut) Penny a Tesco.

Reakce: děkuji za hezké hodnocení. K pejskovi bych napsala, že již na stránkách od dubna máme upozornění, že nám pomáhá hlídat pejsek. Je to v kolonce Jak se Vám u nás líbí i s fotkou. Co se týče wifi, TV a rádia, dlouho jsme zvažovali, ale nakonec jsme se rozhodli, že TV ani wifi nebude, babička nic takového neměla :-), ale abychom podpořili atmosféru prázdnin u babičky, pořídíme rádio nebo zprovozníme to elektronkové. Původně nám ho prodali jako funkční, ale bohužel, nebyla to pravda, takže hledáme něco v podobném stylu. Co však rádi podpoříme jsou společné rodinné večery a to společenskými hrami.
Možná to bude znít trošku staromodně, ale tím, že oba neustále pracujeme v ruchu velkého města a každý den na PC, napadá nás, že týden rodinné dovolené  bez technických vymožeností pomůže k vzájemné komunikaci a sounáležitosti. Nám se to alespoň osvědčilo.

9.7.2012

Witam Pani Kamilo,
Chcieliśmy podziękować Pani za bardzo sympatycznie spędzone chwile w Pani domu. To śliczne mieszkanie z "duszą" i stworzonymi przez Panią niebanalnymi ozdobami. Było nam miło poznać Panią.
Dziękujemy!
Joanna i Jacek Łapanowscy

červen 2012

Witam,

Bardzo miłe i "wiejskie" zakwaterowanie w cichej i spokojnej okolicy - mimio ze centrum miasteczka.
Dobra baza wypadowa na północne Czechy, ciekawe szklaki dla rowerzystów.
Gospodarze mili, pomocni nienarzucający się.

jedyny minusik - do nadrobienia - to brak internetu dla gości,

pozdrawiamy z Doupovske Hory
Ola i Marcin

11.6.2012

Recenze ubytování:
Ubytování ve stylovém apartmánu s nábytkem tak, jak si ho pamatuji u své babičky ☺ Vše je čisté a útulné. Nechybí ani výdobytky moderní techniky jako lednice, rychlovarná konvice a vestavěná varná sklokeramická deska. K dispozici je i nádobí. Toto zázemí jsem ocenila při pobytu s malým dítětem.
Paní domácí je velmi milá a přátelská, její snídaně jsou pestré a chutné. Majitelé mají „vítacího“pejska, který má přátelskou povahu.
Fotky, které jsou na internetových stránkách odpovídají skutečnosti. Zkrátka příjemné ubytování za dobrý peníz v krásné lokalitě.
Michaela Lavičková

23.4.2012

Dobrý den,

Ubytování Letní byt je v klidné části obce, odkud je možno po několika minutách dojít na náměstíčko. Cestou jsou delší schody, proto cesta není vhodná pro osoby například o holi. Náměstí, park i další památky obce jsou v pěkném stavu.
Domek je v zahrádce se vzrostlými stromy, která je návštěvníkům k dispozici. Rodina má psa, proto je třeba s paní majitelkou koordinovat pobyt na zahradě, naše děti se psů bojí.
Do domu vede několik schodů, kde je zádveří pro přezouvání (hodila by se obouvací lžíce), vlastní ubytování je v prvním patře za uzamykatelnými dveřmi.
Z chodbičky se jde do koupelny s velkým sprchovým koutem, umyvadlem a WC. Zde je i malá stolička pro děti, aby dosáhly do umyvadla. Koupelna je obložena dlaždičkami v béžových tónech, vyhřívaná "žebříčkem". První večer bylo poněkud chladno (14 stupňů), další dny to již bylo v pořádku.
V první místnosti je kuchyňka, starobylý příborník, stůl s židlemi a jedna postel. Kuchyňka má veškeré základní vybavení, jen mi chyběl odkapávač na nádobí a škrabka na brambory, jinak jsem našli vše potřebné, vše fungovalo. K dispozici byla dětská židlička. Z okna je krásný výhled na horu Ralsko.
Druhá místnost má tři velké postele, dvě prázdné skříně (policová a šatní), zrcadlo a noční stolky. Zařízení je opravdu moc pěkné, stylové a dobře udržované. Postele byly pohodlné, s krásným povlečením, které ladilo se závěsy na oknech, dcerka si v nich připadala "jako princezna". Jen první noc, kdy bylo ještě málo vytopeno, nám bylo pod pokrývkami chladno a musela jsem děti více oblíknout, další noci to již bylo v pořádku.
Snídaně paní přinesla v hodinu, kterou jsme domluvily, byla dostatečně velké a pestré: káva, pečivo, sýr, marmeláda, med, domácí bábovka (bohužel jen první den), ovoce.
Široké okolí nabízí nepřeberné množství turistických cílů pro autoturisty i cyklisty.

Děkuji za pobyt,. moc se nám u vás líbilo
Renata Steinbauerová

Pozn. Letního bytu: Pes se jmenuje Dorotka, je to 20měsíční fenka, střední plemeno. Je přátelská, má ráda děti ( a tím nemyslím k večeři:-), pokud se psů nebojíte a nebo se podvolíte vítacímu rituálu, budete zahrnuti do domácího obyvatelstva. Dorotka Vás maximálně radostně olízne.

8.9.2011

Apartmán Letní byt je báječné místo pro strávení rodinné dovolené. U paní Dvořákové jsme byli všichni i s pejskem moc spokojeni. Podnikali jsme jak cyklo tak pěší výlety do okolí. Autem jsme si zajeli do Liberce a na Ještěd. Týden utekl jako voda a zdaleka jsme toho neprozkoumali tolik, kolik bychom si přáli. Snad příště..
Zemánkovi, Praha

20.8.2011

Dobrý den paní Dvořáková,
ještě jednou za vše děkujeme, líbilo se nám u Vás a bylo to skutečně jako bych se vrátila o "pár" let zpátky a ocitla se na prázdninách u babičky.
Také mívala puntíkované hrníčky na čaj, dřevěné postele s pelestí a podobný toaletní stolek se zrcadlem, před kterým jsem si jako holka zkoušela na půdě
nalezené oblečení po mamince..... Dcera byla nadšená, protože právě takovou atmosféru miluje.
Úžasný byl pohled z okna na Ralsko. Ráno, když svítalo, večer, když ho osvětlovalo zapadající slunce. Po tom krásném výhledu se mi bude stýskat,
tak si ho budu hýčkat v paměti, jako krásný symbol letošní dovolené. Okolí Mimoně ukrývá spoustu míst, kde turista musí jásat. Myslím, že si
každý najde, potěšení pro své srdíčko. Okolí nabízí spoustu cyklostezek, zajímavých míst pro pěší i milovníky romantických míst. Skalní hrádky,
vyhlídky, jeskyně. Krásnou přírodu, rybníky. Líbilo se nám samozřejmě na Ralsku, zřícenina hradu Děvína nad Hamerským
jezerem i malý skalní hrádek ve Svojkově. Nadchly nás okolní borové lesy, ve kterých se ukrývá spousta skalních útvarů s kvetoucími vřesy. Skalní
vyhlídky v Hradčanských stěnách nebo na Provodínských kamenech s úžasným rozhledem do krajiny, na kopce v okolí, Lužické a Jizerské hory. Nevím ani
jak naše pocity popsat, vím jen, že týden na poznávání okolí nestačí a tak se budu těšit, že se do Mimoně určitě ještě někdy s velkou radostí vrátíme.
Zaujala nás i historie města a docela by mě zajímala podrobněji. Snad tedy příště....
Krásný večer přejí Štillovi

Naše ubytování na Limba.com - Privát Mimoň

Všem hostům ubytovaným v našem apartmánu Letní byt v Mimoni děkujeme za přízeň a těšíme se na další shledání.